Objavite transportne naloge transparentno i obavezujuće
Zašto biste komunicirali telefonom i faksom kada se sve može mnogo lakše uraditi? Zahvaljujući aplikaciji transportni nalog možete obraditi cjelokupni nalog direktno sa svojim poslovnim partnerima na TIMOCOM tržištu. Digitalni proces Vam omogućava brzu komunikaciju i uštedu vremena prilikom prikupljanja podataka. Još jedna prednost je jasna prezentacija u odnosu na druge kanale komunikacije.
Sa TIMOCOM-om se oslanjate i na visok nivo sigurnosti podataka. Vaši podaci uvijek ostaju interni među klijentima i zaštićeni su od pristupa neovlaštenih osoba. Svi serveri se nalaze u Njemačkoj, tako da se primjenjuje njemački zakon o zaštiti podataka. Navedeni podaci ne napuštaju zemlju.
Da li objavljujete transportne naloge?
Ako upravljate svojim transportnim nalozima pomoću sandučića e-pošte, Excel tabela, Word dokumenata i papirnih fascikli, to je komplikovano i zbunjujuće. Također postoji rizik da će važne informacije biti izgubljene zbog manjka preglednosti. Zaboravite složenu administraciju, jer sa TIMOCOM aplikacijom za transportne naloge imate sve u vidu. Sve informacije o nalogu pohranjene su digitalno i centralno na jednom mjestu.
Osim toga, zahvaljujući potpuno digitalnom procesu, možete brzo komunicirati sa svojim poslovnim partnerima i uštedjeti vrijeme prilikom prikupljanja podataka. Još jedan plus: Svi Vaši transportni nalozi se automatski prevode na odgovarajući jezik Vašeg izvođača. To znači da nema jezičkih barijera. Istovremeno, sigurnost je glavni prioritet u aplikaciji transportni nalozi Vaši podaci podliježu najvišim standardima sigurnosti podataka i pravno obvezujući ugovorni dokumenti nastaju prilikom preuzimanja naloga.
Vaše prednosti:
- Zadržite preglednost: Svi transportni nalozi se pohranjuju centralno i njima se može jasno upravljati
- Komunicirajte brzo: Digitalna obrada Vam štedi vrijeme i novac
- Komunicirajte jasno: Bez jezičkih barijera zahvaljujući automatizovanom kreiranju naloga na jeziku Vašeg poslovnog partnera
- Postupite bezbijedno: Vaši podaci su zaštićeni i mogu se zahvaljujući arhiviranju čuvati 10 godina
Da li preuzimate transportne naloge?
Ako redovno obavljate transporte, onda Vam je prilikom angažovanja važan transparentan proces. Potrebne su Vam sve relevantne informacije o transportnom nalogu kako biste mogli precizno planirati realizaciju. Ako ovdje nedostaju važni detalji, nalog se ne može pravilno izvršiti.
Takože mogu nastati dodatni troškovi, što izvršenje naloga čini neisplativim. Možete poslovati sigurno prilikom korištenja aplikacije transportni nalog. Vaš nalogodavac će Vam pružiti sve informacije centralno i digitalno unutar aplikacije, tako da imate potpuni pregled i kontrolu u svakom trenutku.
Također ćete imati koristi od jednostavnosti korištenja. Ovim je omogućena brza komunikacija sa Vašim naogodavcem, postavljanje trenutnog statusa naloga te jasno upravljanje svim primljenim nalozima za transport. Osim toga, nalog ćete dobiti na svom nacionalnom jeziku, čime se izbjegavaju mogući nesporazumi.
Vaše prednosti:
- Preglednost: Svojim transportnim nalozima upravljate centralno i jasno
- Pravna sigurnost: Pravno obavezujući dokument dobijate kada prihvatite transportni nalog
- Jednostavna upotreba: Lako se možete orijentirati unutar aplikacije
- Razumljivost: Transportni nalog ćete dobiti na svom nacionalnom jeziku
Uštedite vrijeme korištenjem aplikacije za transportne naloge na TIMOCOM Road Freight Marketplace
Kako to funkcioniše?
Digitalna obrada naloga – brza i sigurna
Oba poslovna partnera imaju mogućnost da jasno upravljaju svojim transportnim nalozima. U svakom trenutku imate precizan pregled njihovog statusa – digitalno i centralno unutar aplikacije. To je osigurano preglednim listama i praktičnim funkcijama filtera. Kao korisnik usluga, možete naknadno prihvatiti, odbiti ili otkazati nalog. Ako ste vi nalogodavac, vidjet ćete ažuriranja statusa direktno u sistemu i primati obavijesti i e-poštu. To znači da ste uvijek u toku.
Možete čak i prilagoditi svoje transportne naloge korištenjem vlastitog logotipa, učitavanjem relevantnih dokumenata ili generiranjem uzastopnih brojeva naloga.

Ubrzani procesi – ušteda vremena je tako laka
Brzo prikupljanje podataka omogućava uštedu puno vremena. Razlozi: uska integracija s našom berzom tereta. Podaci sa berze tereta se odmah prenose u odgovarajući transportni nalog, tako da nema potrebe za ponovnim unosom. Da li kao nalohodavac morate često dodijeliti slične transportne naloge? Nema problema, jer će Vam pri tome pomoći naša funkcija kopiranja i kreiranja obrasaca, kao i inteligentno automatsko dovršavanje. Svi podaci se mogu brzo snimiti ili reproducirati.
Jednostavnije procjene - naučite za daljnje poslovanje
Analizirajte svoje poslovne odnose i brojeve koristeći našu funkciju za analizu, koju možete individualno prilagoditi svojim potrebama. Analiza cijena prijevoza i statusa naloga omogućavaju Vam da izvučete ključne brojke za buduće poslovanje i bolje planirate slijedeće transportne naloge. To Vam omogućava, na primjer, da optimizirate svoju prodaju. Još jedan plus: Zbog visokog nivoa sigurnosti podataka unutar aplikacije, ova statistika je vidljiva samo za Vaše preduzeće.
Praćenje odvijanja transporta - uvijek budite informisani
Zahvaljujući našim funkcijama praćenja pošiljke i GPS praćenja, oba poslovna partnera uvijek imaju pregled napredovanja svojih transportnih naloga. Na taj način možete značajno smanjiti svoj komunikacijske troškove jer pozivi o statusu transporta više nisu potrebni. Povezivanjem GPS odašiljača sa aplikacijom, podaci o položaju kamiona mogu se vidjeti direktno u transportnom nalogu. Registarske tablice kamiona također se mogu dokumentirati odgovarajućim redoslijedom.
Lakoća korištenja također omogućava da se utovar ili istovar tereta potvrdi jednostavnim klikom, tako da je napredak naloga transparentan.
Automatizirajte unos naloga – sa interfejsom
transportni nalog nećete imati problema
Također imate mogućnost povezivanja vlastitog sustava upravljanja transportom na TIMOCOM tržištem putem interfejsa. Koristeći interfejs za transportne naloge, Vaši unosi u TMS uz jednan klik prenose se direktno u naš sistem. Izbjegavate greške u prijenosu zahvaljujući automatskom prijenosu glavnih i transportnih podataka.
Funkcija je vrlo jednostavna. Ako ste se odlučili za jednog pružatelja usluge za svoj prijevoz, ugovor se automatski šalje preko interfejsa za transportne naloge. Time izbjegavate nepotrebno čekanje na e-poštu ili da morate tražiti hitno potreban dokument. Dodavanje, prihvatanje, arhiviranje – svi ovi procesi su pojednostavljeni i ubrzani kroz interfejs.
Zakažite termin sada.