Na prvi pogled odmah znate koji status ima transport, gdje se nalazi i kada stiže. I to direktno u TIMOCOM Marketplace ili putem interfejsa u Vašem vlastitom TMS/ERP sistemu. Bilo da se radi o spot tržištu ili ugovornom poslovanju – sa TIMOCOM praćenjem pošiljke uživo imate pregled širom Evrope. Manuelne i vremenski zahtjevne provjere statusa kod transportnih partnera pripadaju prošlosti.
Zato se isplati TIMOCOM praćenje pošiljke uživo
Automatske statusne poruke, GPS podaci i precizna vremena dolaska stvaraju maksimalnu transparentnost duž lanca snabdijevanja.
Umjesto vremenski zahtjevnih dodatnih upita o statusu transporta, Vi i Vaši poslovni partneri pristupate digitalnim informacijama u stvarnom vremenu.
Identifikujete kašnjenja i preduzimate protivmjere – to poboljšava tačnost isporuke i izbjegava ugovorne kazne.
Postavite nove standarde u korisničkoj službi i pružite svojim klijentima pravovremene i transparentne informacije o transportu.
Zahvaljujući pomenutom praćenju povećavate sigurnost svojih transporta i minimizirate rizike od preuzimanja tereta, krađe ili gubitka.
Dokazi o isporuci, prateća dokumentacija i fotografije mogućih oštećenja mogu se jednostavno učitati i svi ih mogu pregledati.
Vaše prednosti kao
TIMOCOM praćenje pošiljke uživo je tako jednostavno
Napravite obavezujući transportni nalog na TIMOCOM Marketplace ili ga prihvatite. Ukoliko je nalog dodijeljen izvan TIMOCOM berze tereta, možete ga također evidentirati kao TIMOCOM transportni nalog.
Ovo kažu naši korisnici
Često postavljana pitanja o TIMOCOM praćenju pošiljke uživo
TIMOCOM praćenje pošiljke uživo omogućava nadzor pošiljki u stvarnom vremenu duž lanca snabdijevanja. Prikazuje trenutnu lokaciju pošiljke, očekivano vrijeme dolaska i automatski dostavlja ažuriran status Vama i Vašim klijentima.
TIMOCOM praćenje pošiljke uživo povećava zadovoljstvo kupaca, smanjuje zahtjeve za podršku, optimizira planiranje ruta i povećava transparentnost Vašeg lance snabdijevanja. Preduzeća štede vrijeme i troškove zahvaljujući pravovremenom otkrivanju kašnjenja.
Ne. Praćenje pošiljke uživo se u potpunosti obavlja preko TIMOCOM Marketplace-a i nije potreban dodatni softver. Opcionalno, možete integrisati uslugu putem interfejsa (API) u Vaš postojeći sistem za upravljanje transportom ili ERP sistem, tako da sve podatke o praćenju upravljate centralno.
Integracija se vrši putem interfejsa (API). Podaci o praćenju uživo se direktno unose u Vaš sistem za upravljanje transportom ili ERP sistem, tako da možete pristupiti svim relevantnim informacijama centralno i bez promjene sistema.
Da. TIMOCOM praćenje pošiljke uživo podržava praćenje pošiljke širom Evrope.
Da. Kroz personalizirane linkove za praćenje, Vaši klijenti i poslovni partneri mogu u svakom trenutku pregledati status i očekivano vrijeme dolaska pošiljke – bez vlastitog prijavljivanja ili dodatnog softvera.
Da. Sa TIMOCOM praćenjem pošiljke uživo možete postaviti automatske obavijesti koje Vas ili Vaše klijente informišu o promjenama statusa, kašnjenjima ili posebnim događajima. Tako možete brzo reagovati i proaktivno upravljati komunikacijom sa klijentima.
Da. TIMOCOM praćenje pošiljke uživo je nezavisno od platforme i radi na desktopu, tabletu i pametnom telefonu. Tako uvijek i svugdje imate pregled nad svojim pošiljkama.
Korištenje praćenja pošiljke uživo putem TIMOCOM Marketplace je uključeno u TIMOCOM Flatrate – ne naplaćuju se dodatne naknade. Korištenje putem interfejsa (API) u Vašem vlastitom sistemu naplaćuje se u zavisnosti od obima pošiljki i troškova integracije.
TIMOCOM praćenje pošiljke uživo povećava sigurnost tako što nadgleda svaku pošiljku u realnom vremenu. U slučaju odstupanja ili kašnjenja, preduzeća mogu odmah reagovati, čime se minimiziraju krađa, gubitak ili oštećenja tokom transporta. Istovremeno, kontinuirana transparentnost osigurava pouzdane procese i potpunu dokumentaciju.