Najčešće postavljena pitanja o TIMOCOM Messenger-u
Najčešće postavljena pitanja o TIMOCOM Messenger-u
TIMOCOM Messenger je komunikacijski kanal TIMOCOM Road Freight Marketplace-a koji je integrisan direktno u Berzu tereta. On omogućava brzu, sigurnu i efikasnu komunikaciju između sastavljača ponuda i potencijalnih nalogoprimaca, direktno u kontekstu ponude. Korištenjem TIMOCOM Messengera možete skratiti vrijeme čekanja i istovremeno povećati efikasnost svojih poslovnih procesa.
TIMOCOM Messenger štiti sve poruke i podatke u skladu sa standardima TIMOCOM Marketplace-a i time potiče povjerljivost i sigurnost. Zahvaljujući integraciji u Marketplace, možete kontrolisati ko može pristupiti komunikaciji i možete biti sigurni da vaš sagovornik ima registrovan TIMOCOM korisnički račun.
Osim toga, korištenje TIMOCOM Messengera omogućava ne samo povećanu sigurnost, nego vašu komunikaciju čini i jednako obavezujućom kao poruke e-pošte, što vam pomaže da bez napora gradite profesionalne odnose.
TIMOCOM Messenger je standardno unaprijed postavljen kao preferirani komunikacijski kanal pri unosu tereta i utovarnog prostora. Ako ne deaktivirate tu postavku, osobama koje traže ponude prikazuje se samo TIMOCOM Messenger kao mogućnost pisane komunikacije. Zbog toga ne morate razmišljati o drugim komunikacijskim kanalima i možete se potpuno usmjeriti na svoj rad.
 
Sastavljači ponuda pri unosu ponude određuju preferirani komunikacijski kanal. Nakon toga možete vidjeti odabir gore desno u mogućnostima za kontakt u konkretnoj ponudi. Ako se ondje prikazuje oblačić, sastavljač ponude želi stupiti u kontakt putem TIMOCOM Messengera. Kao tražitelj naloga imate mogućnost započeti razgovor. Za to u ponudi tereta ili utovarnog prostora kliknite na prethodno navedeni oblačić „Upit putem chata”. Otvara se prozor razgovora na donjem rubu ekrana.
 
Unutar TIMOCOM Road Freight Marketplace-a dugme za chat treperi čim imate novu nepročitanu poruku u svom poštanskom sandučetu. Osim toga, buduća ažuriranja će uvesti mogućnost obavijesti putem e-pošte kako bi se povećala vidljivost i transparentnost u vezi s pristiglim novim porukama.
 
Osim toga, u trenutnoj verziji TIMOCOM Messengera možete zatražiti obavijesti (zvuk i iskačuće obavijesti) o novim porukama u pregledniku, čak i ako trenutno radite u drugim karticama u pregledniku. Za to je potrebno aktivirati ovu funkciju u vašem pregledniku.
Kako se aktiviraju obavijesti u pregledniku?
Mogućnost 1: već ste ranije dali saglasnost za obavijesti u pregledniku.
U tom slučaju nisu potrebne dodatne postavke i trebali biste već primati obavijesti.
Mogućnost 2: ranije ste odbili obavijesti u pregledniku.
Morate prilagoditi svoje postavke. U slučaju najčešćih preglednika postupite na sljedeći način:
Za Chrome:
- Otvorite TIMOCOM Marketplace 
- Kliknite na simbol „Postavke” u adresnoj traci 
- Idite na „Postavke web stranice” 
- Pod „Obavijesti” odaberite mogućnost „Dozvoli” 
Za Edge:
- Otvorite TIMOCOM Marketplace 
- Kliknite na simbol katanca u adresnoj traci 
- Idite na „Postavke web stranice” 
- Pod „Obavijesti” odaberite mogućnost „Dozvoli” 
Mogućnost 3: ranije još niste donijeli odluku o obavijestima u pregledniku.
Ako ranije još niste prihvatili ili odbili obavijesti u pregledniku unutar TIMOCOM Marketplace-a, odgovarajući dijaloški okvir prikazat će se na više mjesta u TIMOCOM Messengeru. Morate samo potvrditi dijaloški okvir i zatim ćete biti informisani o obavijestima u pregledniku.
Kada se ponude izbrišu, na primjer zato što su već dodijeljene, ipak možete u chatu slati poruke jer nakon dodjele transportnog naloga često nastaju dodatna pitanja ili potreba za informacijama. Svi chatovi čuvaju se najmanje 12 mjeseci tako da i kasnije možete pristupiti svim relevantnim informacijama i dokumentima.
Da, korištenje TIMOCOM Messengera vezanog za ponude besplatno je za sve klijente kompanije TIMOCOM.
TIMOCOM Messenger trenutno nudi sljedeće funkcije:
- Brz pristup podacima za kontakt: 
 U Chat Overlayu možete vidjeti naziv preduzeća, ime potencijalnog poslovnog partnera i sliku profila. Osim toga, prikazuju vam se mogući jezici koje vaš sagovornik govori odnosno razumije. Ako kliknete na naziv preduzeća, otvara se profil preduzeća i možete steći potpun uvid o preduzeću s kojim komunicirate.  
- Jednoznačna dodjela ponuda tereta ili utovarnog prostora: 
 Ispod podataka za kontakt možete pronaći poveznicu koja opisuje određenu ponudu tereta ili utovarnog prostora na osnovu odnosa između polazišta i odredišta. Klikom na relaciju otvara se odgovarajuća ponuda ako je još dostupna na Marketplaceu i ako nije izbrisana. To je posebno korisno ako paralelno tražite dodatne terete ili ponude utovarnog prostora i želite brzo vidjeti sve relevantne informacije.  
- Razmjena poruka putem prozora za razgovor: 
 U razgovoru možete stupiti u kontakt s osobom za kontakt za određenu ponudu. Za to jednostavno utipkajte poruku u predviđeno polje za tekst i potvrdite unos tipkom Enter ili klikom na Pošalji. Sve poruke hronološki su poredane u prozoru za razgovor.  
- Prijevodi na zahtjev: 
 Budući da potencijalno možete komunicirati s bilo kojim korisnikom na Marketplaceu, moguće je da dobijete poruke na jeziku koji ne razumijete. U tom slučaju imate mogućnost zatražiti prijevod poruka. Nakon toga vam se prikazuje i izvorna poruka i prevedeni sadržaj. Za to kliknite na tri tačke pored poruke i odaberite „Prevedi”. Jezik na koji se prevodi određuje se prema jeziku sistema postavljenom na TIMOCOM Marketplaceu.
- Preuzimanje razgovora: 
 U bilo kojem trenutku možete preuzeti poruke iz razgovora. To vam omogućava da dodatno izvan TIMOCOM Marketplacea pristupate svojim porukama i dodatno ih samostalno arhivirate. Posebno u slučaju nesporazuma u procesu transporta to može biti korisno kako biste riješili nesuglasice. Za to kliknite na tri tačke u gornjem desnom uglu. Nakon toga možete preuzeti razgovor. Ovisno o količini teksta, preuzimanje može započeti s kratkim kašnjenjem. Razgovor se sprema kao .html datoteka. Osim toga, desnim klikom → Ispis možete spremiti chat kao .pdf datoteku.
- Funkcija obavještavanja: 
 Bit ćete obaviješteni o novim porukama direktno na TIMOCOM Road Freight Marketplace-u treperenjem dugmeta za chat.  
- Push obavijesti: 
 U trenutnoj verziji TIMOCOM Messengera možete zatražiti obavijesti (zvuk i iskačuće obavijesti) o novim porukama u pregledniku, čak i ako trenutno radite u drugim karticama u pregledniku. Za to je potrebno aktivirati ovu funkciju u vašem pregledniku.
- Razmjena dokumenata (prijenos i preuzimanje): 
 Klikom na zaokruženi znak + dobijate mogućnost da svom potencijalnom poslovnom partneru pošaljete relevantne dokumente. Za to morate samo odabrati i prenijeti dokumente. Moguće je dijeliti samo dokumente do 5 MB koji imaju sljedeći format:
 .pdf, .xlsx, .xdoc, .img, .png, .webp  
- Pregled poruka: 
 Pregledajte sve svoje razgovore na jednom mjestu. U donjem lijevom uglu, pored navigacije stranice, možete zatražiti pregledan prikaz svih svojih razgovora. Za to jednostavno kliknite na bijeli krug s plavim oblačićem. Otvara se prikaz koji sadrži sve razgovore uključujući relevantne informacije kako biste ih mogli jednoznačno referencirati. Osim informacija koje su vam dostupne i u chatu, ovdje možete vidjeti i zadnju poslanu poruku. Poruke su sortirane prema aktuelnosti. Zbog toga vam se najnovija poruka uvijek prikazuje kao prva.  
- Pretraživanje chatova: 
 U pregledu poruka možete pretraživati razgovore. Za to u polje za pretraživanje, iznad razgovora, unesite željene podatke. Možete pretraživati sljedeće informacije:- skraćenicu zemlje mjesta utovara - skraćenicu zemlje mjesta istovara - mjesto utovara - mjesto istovara 
 Prikazuje se najnovijih 30 rezultata.
- Obavijest o tipkanju: 
 Možete vidjeti ako vaš sagovornik upravo piše poruku.  
- Označavanje pročitanih poruka: 
 Dobit ćete informaciju da je vaša poruka poslana i napomenu da vaš sagovornik (još) nije pročitao poruku.- - Poslano: plava tačka - - Pročitano: slika profila   
- Emotikoni: 
 Upotrijebite emotikone kako biste osobnije oblikovali svoje poruke. Za to kliknite na smajlić u polju za poruke desno.  
- Zatvaranje razgovora: 
 Ako je razgovor otvoren, u gornjem desnom uglu možete zatvoriti chat. Cjelokupan razgovor zatvara se tako da najprije morate ponovo otvoriti razgovor kako biste mogli komunicirati.
No to je tek početak; neprekidno radimo na dodatnim funkcijama.
U narednim mjesecima planiramo postepeno integrisati sljedeće dodatne funkcije:
- Obavijesti putem e-pošte: 
 Bit ćete obaviješteni putem e-pošte ako propustite neku poruku u chatu kako bismo potaknuli brze reakcije.
- Funkcija brisanja: 
 Izbrišite nepotrebne razgovore radi boljeg pregleda.
Ipak, to je samo kratak pregled – redovno ćemo vas obavještavati o sljedećim razvojnim koracima.
Da, TIMOCOM Messenger je potpuno integrisan u mobilnu verziju TIMOCOM Road Freight Marketplace-a pa ga možete koristiti na svakom uređaju.
 
Ako dobivjte neprimjerene poruke, možete ih prijaviti. Za to kliknite na tri tačke pored poruke i odaberite mogućnost „Prijavi”. Sadržaj se tada automatski šalje kompanijiTIMOCOM i provjerava. U opravdanim slučajevima zadržavamo pravo da privremeno ili trajno blokiramo određenog korisnika u TIMOCOM Messengeru i da izbrišemo poruku.
Vaša povratna informacija nam je važna! Za to slobodno koristite našu anketu o povratnim informacijama. Radujemo se Vašim komentarima, koji nam pomažu da poboljšamo TIMOCOM Messenger i bolje ga prilagodimo Vašim potrebama.
 
Ako Messenger uopće ne radi, trebali biste provjeriti svoje IT-smjernice. Da biste mogli koristiti Messenger, morate staviti domenu getstream.io i pripadajuće poddomene na bijelu listu:
- stream-io-api.com
- stream-io.net
Ako se radi o privremenom problemu i Messenger vam je označen crvenom bojom, molimo osvježite stranicu.
Ako problem i dalje traje, molimo obratite se našoj korisničkoj službi.
Ne, Messenger korespondencija je privatna za svakog od korisnika – vlasnik poduzeća nema pristup tome.
Pogledajte korak po korak kako funkcioniše TIMOCOM Messenger: