Kako biste izbjegli da slučaj kašnjenja u plaćanju ne preraste u spor: TIMOCOM usluga naplate potraživanja
Pravednost i razumijevanje osiguravaju da se Vaši poslovni odnosi mogu nastaviti. TIMOCOM usluga naplate potraživanja Vas podržava u ovome: Ako Vaši poslovni partneri kasne sa plaćanjem, možete se osloniti na kompetentnu i pouzdanu pomoć.
Podnesite svoje naloge za naplatu potraživanja jednostavno i udobno online u svrhu trenutne obrade.
Pouzdana obrada Vaših potraživanja tako da se možete u potpunosti koncentrirati na svoj osnovni posao.
Uz diplomatska rješenja: Više od 80% svih međunarodnih naloga za naplatu potraživanja se uspješno završi.
Nadležni tim će riješiti Vaše probleme brzo, uz niste troškove i vansudskim putem.
Komunikacija na 27 različitih jezika za optimalnu obradu Vaših potraživanja širom Evrope.
Sa zvaničnim odobrenjem nadležnih organa od 2003.: iskoristite naše ogromno iskustvo.
Ovako to funkcioniše: Obrada sa TIMOCOM nalogom za naplatu potraživanja
Izračunajte svoje troškove pomoću kalkulatora naknada
Naknada za obradu iznos 25 € po nalogu. U slučaju uspjeha, TIMOCOM obračunava nalogodavcu premiju za uspješno obavljen posao u koju je uključena i naknada za obradu. Ovaj obračun se vrši u skladu sa zakonskim odredbama Zakona o advokatskim naknadama (RVG). Izračunajte svoje naknade u samo nekoliko koraka!
Ovo kažu naši klijenti o usluzi naplate potraživanja TIMOCOM
Česta pitanja o TIMOCOM međunarodnoj naplati potraživanja
Da, usluga naplate potraživanja je dostupna svim postojećim klijentima TIMOCOM-a. Ukoliko još niste zaključili ugovor, možete se registrirati ovdje.
Ne. Naš tim će Vam rado pomoći i kod neriješenih potraživanja koja nisu nastala na TIMOCOM Road Freight Marketplace. Predajte ovdje svoj nalog za naplatu potraživanja sada.
Stopa uspješnosti je više od 80% uspješno posredovanih slučajeva.
Naplaćujemo naknadu za obradu od 25 €. Samo ako smo uspješni, naplaćujemo dodatnu premiju za naše aktivnosti naplate potraživanja, koja ovisi o visini potraživanja. Ova naknada za uspjeh je zasnovana na njemačkom zakonskom okviru o naknadama i može se odrediti u našem kalkulatoru naknada prije slanja zahtjeva.
U principu se primjenjuju pravni principi štete uzrokovane kašnjenjem u skladu sa Direktivom EU 2011/7/EU. Namjera je osigurati brže plaćanje neizmirenih faktura. Od kada je ova direktiva stupila na snagu u zemljama EU, u slučaju kašnjenja u plaćanju vrijede nova prava i obaveze. Za povjerioce i dužnike to znači slijedeće:
za račune između preduzeća, kašnjenje s isplatom automatski počinje 30 dana nakon dospijeća. Rok za plaćanja preko 60 dana su dozvoljeni samo u izuzetnim slučajevima. Ako plaćanje ipak kasni, povjerilac može od dužnika zahtijevati određene troškove naplate svog potraživanja, kao i zateznu kamatu.
Troškovi naplate mogu sadržati sopstvene troškove opomene nastale zbog kašnjenja, kao i troškove za naplatu, advokatske troškove i troškove advokatske opomene. Za povjerioce to znači da im dužnik može nadoknaditi troškove usluge naplate potraživanja. Troškovi koji se mogu nadoknaditi takođe uključuju naknadu koja dospjeva u slučaju uspjeha. To znači da povjerilac može zahtijevati od dužnika nadoknadu svih troškova naplate potraživanja, uključujući osnovnu naknadu te naknadu za uspjeh, ako dužnik kasni s plaćanjem te je odgovoran za nastalo kašnjenje.
Važno je da se ova pravila primjenjuju samo na fakture
- koje se zasnivaju na ugovorenoj usluzi, ali se ne odnosi na primjer na štete ili dupla plaćanja,
- za koje se kašnjenje može dokazati,
- kod kojih dužnik ima sjedište u EU.
Opomena ili sličan zahtjev za plaćanje od strane povjerioca više nisu potrebni, ali se mogu učiniti dobrovoljno i još uvijek su vrlo korisni i preporučljivi, kako bi se izbjeglo da se dođe do takve situacije.
Naš tim za naplatu potraživanja radi za Vas širom Evrope, a naša usluga Vam se nudi na slijedećim jezicima:
bugarski (BG)
danski (DA)
njemački (DE)
engleski (EN)
finski (FI)
francuski (FR)
grčki (EL)
talijanski (IT)
hrvatski (HR)
latvijski (LV)
litvanski (LT)
makedonski (MK)
holandski (NL)
norveški (NO)
poljski (PL)
portugalski (PT)
rumunjski (RO)
ruski (RU)
švedski (SV)
srpski (SR)
slovački (SK)
slovenski (SL)
španski (ES)
češki (CS)
turski (TR)
ukrajinski (UA)
mađarski (HU)
Da, naš TIMOCOM tim za naplatu potraživanja radi na međunarodnom nivou, posebno širom Evrope, na Vašem maternjem jeziku. Slučajevi naplate potraživanja u inostranstvu za nas nisu problem.
U slučaju stečaja, imovina dužnika se obično stavlja pod upravu stečajnog suda ili eksternog stečajnog upravnika. Oni upravljaju potraživanjima i osiguravaju raspodjelu preostale imovine. Time se osigurava da ne samo povjerioci koji su bliži dužniku brže realiziju svoja potraživanja, već da se svi povjerioci tretiraju što je moguće jednako.
Svaka država ima posebnu proceduru u kojoj povjerioci mogu prijaviti svoja potraživanja. Preporučujemo da se potraživanje odmah registruje kod stečajnoj upravnika kako bi ste se smatrali povjeriocem u postupku, kako se preostali iznos ne bi smanjivao kroz troškove zastupanja.
Naš cilj je da podržimo povjerioce u naplati svojih legitimnih potraživanja. U slučaju da dužnik nema dovoljno sredstava, mogu se sklopiti dogovori poput plaćanja na rate kako bi povjerilac i dalje dobio svoj novac. Istovremeno, TIMOCOM svojim klijentima na Marketplace osigurava da se spriječi stvaranje daljnjih dugova.
Ukoliko korisnik bez navođenja razloga ne želi platiti, takvo ponašanje je u suprotnosti s TIMOCOM kriterijima kvalitete. Stoga se ne može dozvoliti ostanak u mreži provjerenih klijenata.
Potrebno je dostaviti sljedeće dokumente: transportni nalog, otpremnicu, račun i zadnji poziv za plaćanje.
Vaš nalog će pregledati odjeljenje TIMOCOM usluge naplate potraživanja. Nakon toga jedan od naših zaposlenih će Vas kontaktirati .
Od dospijeća potraživanja mora proći najmanje 30 dana.
Moguće je dostaviti više računa od istog dužnika u jednom nalogu.