Prolo– Porodična priča pretvorena u logističku snagu

Prolo d.o.o. nije samo još jedno ime u svijetu transporta i logistike – to je produžetak porodične priče koja traje više od četiri decenije. Osnovana 2007. godine, kompanija Prolo d.o.o. temelji se na bogatoj porodičnoj tradiciji, strasti za organizacijom, tehničkom znanju i jasnoj viziji budućnosti. Od samog početka pa do danas, zadržali su osjećaj bliskosti i međusobnog povjerenja – kako unutar svog tima, tako i u odnosima s partnerima.

„Naša misija je jednostavna: pružiti uslugu koja svakom partneru donosi mir, jer znamo da iza svakog proizvoda stoji nečija potreba, rok ili obećanje. Upravo zato svaki teret tretiramo kao da je naš vlastiti.“

Uspješna saradnja i reputacija pouzdanog partnera za poslovni rast

U svijetu koji se neprestano mijenja – od tržišnih uslova do regulatornih zahtjeva – Prolo d.o.o. se izdvaja sposobnošću brze prilagodbe i održavanja visokog nivoa usluge. Suočeni s brojnim izazovima – od optimizacije kapaciteta do složene komunikacije s partnerima – stabilnost su pronašli u znanju, tehnologiji i izgradnji povjerenja.

Saradnja s platformom TIMOCOM omogućila im je veću transparentnost, bržu organizaciju transporta i pristup širem tržištu.

Ipak, ono što ih zaista izdvaja jeste njihov tim – spoj akademskog znanja, praktičnog iskustva i predanosti klijentima. Godine uspješne saradnje i reputacija pouzdanog partnera najbolji su dokaz da logistika, kada se radi s ljudima na prvom mjestu, može biti više od samog prijevoza – može postati priča o povjerenju, efikasnosti i zajedničkom rastu.

Izazovi

  • Promjenjivi uslovi na tržištu
  • Neiskorišteni kapaciteti i vožnje bez tereta
  • Spora i neefikasna komunikacija

Rezultati

  • Pristup mreži od 56.000 korisnika u stvarnom vremenu
  • Digitalna optimizacija kapaciteta i ruta
  • Brza i organizovana komunikacija putem Messenger-a
Prolo HR TIMOCOM 01

Inovacije koje pomjeraju granice: partnerstvo koje raste

U logistici, stagnacija znači zaostajanje. Prolo d.o.o. to vrlo dobro zna i upravo zato su inovacije utkali u samu srž svog poslovanja. Digitalizacija je, kako kažu, temelj efikasnosti i održivosti. TIMOCOM u tom kontekstu nije samo softver – već partner u svakodnevnim operacijama.

„TIMOCOM za nas nije samo alat, već partner u razvoju kompanije – dokaz da tradicija i tehnologija zajedno mogu stvarati vrijednost.“

Integracija digitalnih alata, poput TIMOCOM platforme, omogućila im je trenutnu povezanost s hiljadama partnera širom Evrope, pristup podacima u stvarnom vremenu i pametnije planiranje ruta – što se direktno odražava na niže troškove i manji uticaj na okolinu.

Brzina, povjerenje i panevropska saradnja: komunikacija koja pokreće točkove

Među alatima koje posebno cijene nalazi se i TIMOCOM Messenger – funkcionalnost koja je unijela novu razinu jasnoće i brzine u svakodnevnu komunikaciju s partnerima.

„TIMOCOM Messenger postao je nezamjenjiv alat u našoj svakodnevnoj komunikaciji – omogućava trenutne dogovore, smanjuje nesporazume i ubrzava donošenje odluka. Osim toga, olakšava saradnju s međunarodnim partnerima jer uklanja jezičke barijere i doprinosi profesionalnijem dojmu u svakom kontaktu.“

Tradicija, tehnologija i ljudi: ključ uspjeha

Saradnja između Prolo d.o.o. i TIMOCOM-a dokaz je da se tradicija i savremene tehnologije mogu savršeno nadopunjavati. Korištenjem digitalnih alata unutar platforme, Prolo d.o.o. je unaprijedio upravljanje kapacitetima, postigao veću transparentnost u svim fazama isporuke i značajno ubrzao komunikaciju. Osim toga, pristup širokoj evropskoj mreži partnera otvorio im je vrata ka novim tržištima i osigurao održiv rast.

Za sve kolege iz branše koji se suočavaju s izazovima poput vožnji bez tereta, nestabilnog tržišta ili digitalne tranzicije, iskustvo Prolo d.o.o. potvrđuje koliko je važno strateški pristupiti tehnologiji. Ulaganje u znanje tima, pažljivo uvođenje novih alata i kombinacija ljudske intuicije s prednostima novih tehnologija ključni su elementi uspjeha. Umjesto da se logistika posmatra isključivo kao niz transakcija, Prolo d.o.o. pokazuje koliko je važno graditi dugoročne odnose s partnerima – upravo onako kako to omogućavaju platforme poput TIMOCOM-a.

Prolo logo-1

O kompaniji

„Prolo“ d.o.o. osnovana je 2007. godine u Hrvatskoj kao logistička kompanija, a 2015. godine vlasnik postaje Andrija Jurgec, sa 38 godina iskustva u oblasti logistike.
Kompanija „Prolo“ d.o.o. organizuje i pruža usluge prevoza za sve vrste robe. U mogućnosti su preuzeti i organizovati isporuku, na zahtjev klijenta, od manjih pošiljki do velikih isporuka koje zahtijevaju angažman više kamiona.
Sva vozila opremljena su uređajima za satelitsko praćenje, što omogućava pouzdano pozicioniranje i praćenje u svakom trenutku. Klijenti imaju pristup informacijama o transportu u realnom vremenu i mogu direktno komunicirati s timom, prateći tok isporuke bez zastoja. Naš efikasan logistički tim uvijek je na raspolaganju da ispuni zahtjeve klijenata i organizuje najbrži i najefikasniji prevoz robe.

Uvjerite se i sami, testirajte naše tržište besplatno:

Na vrh