Rječnik transporta
Sada možete brzo i jednostavno dizajnirati svoje transportne i logističke procese. Bilo da se radi o pokretanju transporta, izvršenju ili upravljanju narudžbama, na TIMOCOM Marketplace ćete pronaći pravu aplikaciju za svoje potrebe i nivo digitalizacije.
Praćenje pošiljki
Praćenje pošiljki je usluga koju CEP servisi nude svojim klijentima. Koristeći broj, takozvani broj za praćenje, klijenti mogu provjeriti trenutnu lokaciju svog paketa.
Šta znači praćenje i pronalaženje?
Industrija razlikuje dva procesa: praćenje, koje prati objekt od pošiljaoca do primaoca. I praćenje, koje prati ovaj proces unatrag, tj. vraćanje unatrag. Ovi termini su sinonimi za praćenje pošiljke, koje je poznato i kao praćenje i pronalaženje.
Kako funkcioniše praćenje i pronalaženje?
Praćenje i pronalaženje se također koristi u intralogistici. Menadžeri lanca snabdijevanja mogu ga koristiti za optimizaciju svojih procesa. Da bi praćenje pošiljke funkcionisalo, objektu je potreban određeni ID, informacije o pošiljaocu, primaocu i transportnoj ruti kojom se treba ići. CEP servisi obično rješavaju ovaj problem korištenjem barkoda na pošiljkama; druge industrije također koriste RFID čipove.
U poređenju sa jednostavnim praćenjem pošiljki, praćenje pošiljki uživo u B2B poslovanju (vidljivost u realnom vremenu) nudi još sveobuhvatniju transparentnost i kontrolu putem informacija u realnom vremenu u upravljanju lancem snabdijevanja. GPS podaci, proračun procijenjenog vremena dolaska i automatska ažuriranja statusa održavaju sve učesnike u transportu ažurnim.
Tehnologija omogućava kompanijama i špediterima da precizno i efikasno upravljaju procesom transporta. Transparentnost koju pružaju podaci u realnom vremenu omogućava kontinuiranu optimizaciju lanca snabdijevanja, što ne samo da odgovara na trenutni razvoj događaja, već i dugoročno poboljšava proces transporta.
Pogledajte i:
Postanite insajder u industriji
Primajte redovno relevantne članke, vrijedne stručne tekstove i ekskluzivne korisničke izvještaje!