Rječnik transporta
Sada možete brzo i jednostavno dizajnirati svoje transportne i logističke procese. Bilo da se radi o pokretanju transporta, izvršenju ili upravljanju narudžbama, na TIMOCOM Marketplace ćete pronaći pravu aplikaciju za svoje potrebe i nivo digitalizacije.
Špedicija
Tradicionalna špediterska kompanija je pružatelj usluga čiji je primarni zadatak organizacija transporta robe i svih povezanih procesa. Špediterskim kompanijama upravljaju špediteri, koji su trgovci u transportnoj industriji prema njemačkom Trgovačkom zakoniku (HGB). Oni prodaju svoje profesionalne usluge pošiljatelju i/ili primatelju. Međunarodna špedicija fokusira se na prekogranični transport. Prema Saveznom zavodu za statistiku, u Njemačkoj je 2018. godine bilo oko 14.800 špediterskih kompanija. Većina njih su špediteri s fiksnim troškovima.
Kako se promijenio rad u špediterskoj kompaniji?
Tradicionalni špediteri bili su isključivo odgovorni za organizaciju transporta. Danas često djeluju i kao špediteri ili organiziraju sveobuhvatne logističke usluge, poslujući na vlastitu odgovornost. Špediter se također može smatrati rješavačem problema za pošiljatelja/primatelja, rješavajući sve probleme povezane s transportom, konsolidacijom, skladištenjem, rukovanjem, pakiranjem i distribucijom. Nadalje, špediter razvija holistička rješenja za potrebe kupaca, bez obzira na geografsku lokaciju, težinu, veličinu i vrstu proizvoda.
Pored tradicionalnih špediterskih kompanija, postoje i specijalizovani online špediteri ili digitalni špediteri. Oni nude svoje usluge isključivo online, dostupni su 24/7 i prvenstveno djeluju kao posrednici. Ovi online špediteri uglavnom nemaju vlastite vozne parkove.
Postanite insajder u industriji
Primajte redovno relevantne članke, vrijedne stručne tekstove i ekskluzivne korisničke izvještaje!