Rječnik transporta
Sada možete brzo i jednostavno dizajnirati svoje transportne i logističke procese. Bilo da se radi o pokretanju transporta, izvršenju ili upravljanju narudžbama, na TIMOCOM Marketplace ćete pronaći pravu aplikaciju za svoje potrebe i nivo digitalizacije.
Logistika nabavke
Logistika nabavke ispituje put sirovina, potrošnog materijala i gotovih proizvoda od dobavljača do prijema robe kupcu. Da bi opstale u međunarodnoj konkurenciji, mnoge kompanije moraju iskoristiti sav potencijal za niske nabavne cijene od same faze kupovine. Ciljevi poput visokog kvaliteta proizvoda, niskih ulaznih i troškova skladištenja te visoke fleksibilnosti isporuke također su dio procesa. Da bi troškovi skladištenja bili niski, stručnjaci za logistiku nabavke često pregovaraju o isporuci "just-in-time". Kroz kvotno naručivanje, oni naručuju potrebne proizvode i poluproizvode od dobavljača u velikim količinama i otkazuju ih samo kada su potrebni.
Koji su zadaci logistike nabavke?
Logistika nabavke nadovezuje se na primarne ciljeve kompanije. To može uključivati održavanje konkurentnosti i profitabilnosti. Njihov zadatak je da snabdiju kompaniju materijalima, idealno u pravoj količini, na vrijeme i dobrog kvaliteta. Da bi to postigli, oni biraju dobavljače i pružatelje usluga te organiziraju transport robe. Ovo vrlo složeno područje logistike trebali bi predstavljati zaposlenici koji imaju dubinsko znanje o tržištu i uvijek su informirani o aktualnim dešavanjima.
Pored logistike nabavke, korporativna logistika također uključuje podoblasti logistike distribucije, logistike odlaganja otpada, skladišne logistike i logistike proizvodnje.
Postanite insajder u industriji
Primajte redovno relevantne članke, vrijedne stručne tekstove i ekskluzivne korisničke izvještaje!